nu kan man nästan se himmlen

för nu är det nästan inga regnmoln på himmlen...bara några...tur att tunneln finns...vad skulle man göra en ösregning dag utan den?? Gå ut och träna i regnet förmodligen...men nu kan jag gå in i tunneln å snurra istället, de e ganska skönt ibland faktiskt...blir nog ett hårt tunnel pass imorn...bossen tyckte de....hårda intervaller i tunneln...men de e "bara roligt" =)...om jag kommer i säng någon gång så jag orkar upp imorn...har fått en dålig vana att gå och lägga mej sent...inte bra om man ska upp tidigt å träna..man är så trött när man vaknar...så ja får väl säga go natt nu.....flum flum bloggning detta...men de e ju som sagt "bara roligt"...nä sova var de...natti..


Kommentarer
Postat av: Maria A

Hej Emilia! Det e bra med mig! Hur e d själv? Kram

2007-07-06 @ 14:27:45
URL: http://marajaandersson.blogg.se
Postat av: Carolina

Nämen hej! Va kul att hitta dej här i bloggvärlden! :-P Läste precis ditt inlägg om studenten, härliga dagar! Själv sitter jag just nu å pysslar me ett fotoalbum me kort just från studenten, gu va kul vi hade! Har blivit hyffsta sugen på att dra till de värmländska skogarna snart, kanske till fryksdals dansen... Håller du till i Torsby nu i sommar eller? Kram kram

2007-07-07 @ 11:15:58
Postat av: Emilia

Tjäna Carro de var längesen...hur e de med dej? Japp träning å jobb här i torsby nu i sommar...ja kom hit å parta de vore jätte kul...Kjasa å jag har snackat lite om någon form av återträff...Händer i sommar då? Kramar

2007-07-09 @ 20:56:08
Postat av: Emilia

har du ngn blogg förresten Carro?

2007-07-09 @ 20:57:04
Postat av: Carro

Jorå, de e bara bra med mej. Jobbar å sliter på Willys här hemma mellan alla träningspass. En återträff vore ju huuuuur kul som helst! :-) Micka ska ju ha fest i deras sommarstuga nu den 21:a tror ja de va, du borde komma dit! Ooops, nu bjöd ja visst en till utan att fråga Micka om lov, men hon vill bara att så många som möjligt kommer! :-) Nope, ingen blogg för min del. Försökte ett tag men kom´aldrig på nå vettigt att skriva...:-/ Men bli medlem på facebook.com, där hittar du massor av gamla skidare! Kram kram

2007-07-11 @ 14:02:00
Postat av: Maria A

Tack! Jag ska plugga fastighetsekonomi.. HUr ska du göra t hösten då?Pusss

2007-07-12 @ 10:59:47
URL: http://marajaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0