"Efter regnet kommer solsken..."

Gôtt väder...."efter regnet kommer solsken, för de tycker jag e så jätte bra, att de finns hopp, det finns en morgondag och så vidare va"...de gamla citatet från "torsk på tallin" stämmer verkligen in på denna dag. Synn bara att man e så klantig och går å stukar foten på gymmet så man får så ont så man knapp orkar röra sig....men då e de ju sol och jag har en väldigt fin solstol som jag tillbringar en del tid i nu mer...när jag inte pluggar vill säga...urs ja...mycke kvar å jag har ingen lust att sitta inne framför dumburken å bli helt snürrig av allt skrivande....men jag nog så illa tvungen att skriva lite iaf...ska ju vara innlämnat snart...ojoj ja de e mindre än en vecka kvar...nu fick jag brottom...ha de gôtt i värmen alla...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men vad är det du har gått och gjort?!! ;)
Du ska vara rädd om dig.
Lycka till med arbetet..KRAMAR!

2007-06-04 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0