V.24-25

pirates               oceans13
 
Nu när jag måste se till att skriva många inlägg kan jag ju börja med att dra förra veckans händelser och även höjdpunkterna så här långt denna vecka även om de är få...
Måste ju säga att förra veckan var en riktigt kämpig vecka med mycket jobb och träning, men trots de så lyckades jag med det högst ovanliga... bio två gånger...har inte varit å bio sen nyår men förra veckn slog jag till med två bio besök....första på onsdagen "Pirates of the Caribbean-at worlds end" på bio Stjärnan här i Torsby tillsammans med Oskar. Den var ok men en aning rörig och det var bitvis svårt att hänga med i handlingen, men det var kul att ha sett den. Har ju sett de två föregående filmerna så det var ju ett måste att även se 3:an, håller dock fast vid att första filmen var klart bäst.
På fredagen var det grillning med Elin och Emelie hemma hos Elin, alla var jätte trötta och kvällen slutade ganska fort...Sen på lördagen bar det hem till Forshaga för lite röjning av skräp. Hals ont och allmänt trött gjorde att dagens träning fick ställas in. På kvällen träffade jag Josse en sista gång innan hon skulle åka till USA. Vi gjorde smoothie och sen tyckte hon att vi skulle åka å sen Oceans 13, så det blev de...en underhållande film med mycket fint att vila ögonen på..:p...sammanfattningsvis en trevlig kväll med Josse...
Söndagen var en härlig vilodag med en tur på stan och slappande framför tvn...behövligt!!
På måndagen åkte jag upp till Torsby med tåget kl 06:51, för att hinna köra intervaller tillsammans med Elin och Emelie kl 09:00. Mycket bra pass! Avslutade träningsdagen med A1 cykel för att sedan åka tillbaka till Forshaga
med tåg för att på tisdagen åka till stan och leta bil med mamma...=)...å snart e man nog bilägare åxå..=)
Onsdag=träning, mat, vila, träning och sen åkte jag och Jonas och tog säsongens första dopp...i fryken...fast etfer att ha kommit upp ur vattnet så bestämmde vi att hädan efter kalla sjön för "frysen"...de var grymt kallt...fast skönt ändå för det var varmt i luften när man kom upp...  
Idag torsdag var de tidig träning för att sedan rusa iväg till jobbet (Ica)...slutade kl 16 och åkte då hem och åt lite innan det var dags att dra iväg på nästa tränings pass...å nu sitter jag här framför datorn och borde egentligen ha krupit i säng för längesedan men såg att Josse hade skrivit ett inlägg å jag var bara tvungen att kontra...2-1 till mej...
Imorn e de midsommarafton å då bär de av till stockholm och skärgården....allt för nu...go natt igen...

smoothies     
Våra smoothies med mango och hallon...                  
...mmm...och Josse testade nya Loka smaken,         
fläder och lime...god tyckte hon..

Josse messar
Josse messar medan vi väntar på
insläppet till bion... 
    


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej :D
Ser att det gar bra for dig med bloggningen..Men jag saknar dina kommentarer pa min sida :(
Det star 2-2 nu va? hehe..i'm a fighter!!!
Ha det bast..KRAMAR

2007-06-25 @ 01:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0